Islamios KEMBALI sebagai Seorang AKU

Salam pertemuan.

Setahun sudah terkubur blog ini dari penulisan sang AKU nya. Entah semangat ape yang mendorong aku memberi kekuatan untuk meneruskan apa yang dah aku mulakan sejak aku mengenali blog buat kali pertama tahun 2005 dulu.

Sekarang ini setelah melihat penindasan demi penindasan tak kira dimana-mana. Tak kira agama. Entah ape nak jadi dengan makhluk yang memang tak pernah rasa syukur atas semua nikmat yang ALLAH dah beri.

Logo sebelah tu dah boleh bagitau apa maksud nya AKU ini meletakkan nya disebelah agaknya. Kena pulak di kala pilihanraya kecil Parlimen Kuala Terengganu P36 itu. Islam itu tinggi dan tidak menyusahkan. Cukup dengan penderitaan yang dialami rakyat ini dilakukan oleh pemimpin agung harapan kita sejak lama. Cukup sudah kemiskinan jiwa yang kita alami dengan pimpinan ulama'² hadhari yang AKU pernah bela dahulu. Ketika aku masih dipanggil bawah umur. Tak kenal erti kebahagian sebenar. Hakikat kehidupan didikan ulama' dan senior² yang mentarbiyah diri dalam mengenal erti BAHAGIA rohani ma'nawi.

Seorang AKU yang menyesali kerna lewat untuk mengenali semua itu. Tetapi akan sentiasa bersyukur kerna hati ini telah ditetapkan di sini. Tempat lahirnya ulama'² agung. Alhamdulillah.

Untuk akhir hanya satu permintaan seorang AKU agar pemilihan pimpinan yang bakal kita ikuti dan akan kita sayangi mesti berdasarkan pemilihan ALLAH. Doa dan minta petunjuk agar semua nya datang, hadir hanya dari NYA.

Tidak lupa utk saudara kita yang sedang bertumpah darah mengharungi yahudi LAKNATULLAH. Semoga doa kami sampai terus kehati kalian. Moga kalam² kami bisa menyumbang sedikit kekuatan buat kalian. Hanya padaNYa kami berdoa agar kalian kekal dan thabat. Agar doa kami ini juga syafaat utk kami ke SYURGA NYA. Amin amin amin YA RAB EL ALAMIN...

0 Pandang, Baca, Ulas, Sampaikan.:

© ©COPYRIGHT 2005 - 2009. TSMC. Design by ; KUPIAH KELABU

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com