Air milo panas dan bubur nasik mak

Sedihnya aku dikalah kedemaman itu mak tiada disisi... Bubur nasik ngan air milo panas disajikan depan mata. Belaian tangan mak usap rambut aku dengan urut urut keibuan. Semua tue aku dah lama tak rasa ketika aku kedemaman. Entah bila lagi dapat aku rasa kembali kehangatan tangan mak?

Mak.. Adek rindu mak. Rasa macam tak sempurna tugas masa jumpa mak ari tue. Mak demam adek masak bubur nasik tak jadik. Huhuhu. Keras macam nasik biase je. Tolong mak pun tak tolong betul betul. Mak mesti tak suke sume tue. Mak mesti harap adek wat keje betul betul kan? Dapat jaga Puncak Alam Bakery tue suatu hari nanti. Insyaallah mak. Adek janji adek belajar sungguh sungguh. Balik tolong mak lagi.

Mak lain kali kalau adek demam, adik nak makan bubur nasik mak pulak. Dgm milo panas mak buat. Lain kali yea..

2 Pandang, Baca, Ulas, Sampaikan.:

Anonymous said...

Masyaallah.. Sedihnya lah.. anak sape laa nie? nasib laa ade ahli bait rajin masak yea.. Untung sapa dapat ahli bait die nie.. huhuhuhu....

Anonymous said...

wei... anak manja...
balik je la mesia kalau manja sgt.. ade yg kene lempang kang baru tau.... pikir la skit org yg dok sini tak balik2 lagi.. bukan pikir diri sendiri je... wakakaka... patut ko tu blaja rerajin kalau teringt mak ko.. dah.. jgn asik nak main blog je.. gi pegang kitab tu...

© ©COPYRIGHT 2005 - 2009. TSMC. Design by ; KUPIAH KELABU

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com