Nikmat Kemenangan Itu


Alhamdulillah... ALLAHU AKBAR!!! ALLAHU AKBAR!!! ALLAHU AKBAR!!!

AKU sedari awal lagi telah melihat. Sedari awal telah sedar. Yang PALESTIN itu takkan pernah jadi milik yang lain. Kerna PALESTIN selamanya adalah milik KITA. Kalam² NABI dan JANJI² ALLAH itu BENAR. DOA² kekuatan KITA adalah HAQ. Dari azali.. Kini... Selamanya PALESTIN adalah milik kita. Para MUJAHID itu adalah saudara² KITA. Dan selamanya MEREKA adalah KITA.

AKU terima forward message yahoo! Messenger Pengisytiharan Kemenangan dan Pejuang Palestin dari Blog Ustat Salman Maskuri AKU tersenyum seolah puas hati "Macam puas hati tengok orang jahat kene bunuh dalam citer KOREA". Terasa seolah nak menjerit biar satu mesir satu dunia dengar. AKU bersyukur. Syukur ALHAMDULILLAH.

WAR IS THE ONLY ANSWER. Hanya itu istilah yang SATU untuk mempertahan kedaulatan satu²NYA negara suci yang telah dibina dan KITA bela selamanya sedari dulu lagi. (Perdamaian/Perjanjian/Gencatan) semaua ini hanya NAMA. Yang tak akan pernah tertunai selagi mana bernafasnya sebuah nama yang tertera yang menjadi kebencian sedari lahirnya ISLAM dalam sanubari AKU. Sebaris kalimah yang bermakna LAKNAT bagi semua umat ISLAM di dunia dan alam maya. Yang digelar BANGSAT oleh AKU. Itulah israel LAKNATULLAH yang sememangnya WAJIB dan menjadi FARDHU atas setiap insan bergelar MUSLIM memerangi dan membenci dengan sebenar² kebencian. Tanpa ragu dan tanpa ada rasa takut hanya dengan ugutan yang diberikan oleh sekutu² nya.

TERIMA KASIH ALLAH. ALHAMDULILLAH sejuta harapan kami pohon dan harapkan, Secebis kemenangan yang KAU berikan, Itu adalah BAHAGIA seluruh alam kami rasakan. Berita ini yang AKU dengar hanya secebis tulisan kurasakan seolah jeritan kegembiraan pelusuk dunia. SYUKUR padamu YA ALLAH. Syukurku padamu tidak terhingga. Semoga kemenangan buat ISLAM ini adalah selamanya kekal dalam fitrah alam dunia akhir zaman yang AKU lalui kini. Amin... Amin... Amin... YA RAB AL ALAMIN.

~ Catatan Oleh Diari Seorang AKU ~

0 Pandang, Baca, Ulas, Sampaikan.:

© ©COPYRIGHT 2005 - 2009. TSMC. Design by ; KUPIAH KELABU

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com