AKU juga pahlawan PALESTINE





AKU bukanlah mujahid berkuda memegang panji berbekal senjata yang gagah untuk menghujum bebatu di jalanan. AKU bukan sekental Saidina Umar penghulu yang pernah membunuh anak perempuan sendiri dan akhirnya keinsafannya menbuktikan ALLAH itu BENAR, Islam itu HAQ. AKU tidak pernah berjuang dengan pahlawan agama terbilang penyuluh sekelian alam Nabi MUHAMMAD S.A.W. di zamannya bersama para sahabat yang berjiwa titanium.

Tapi AKU lah yang menyumbang pada kuatnya kekuatan LAKNATULLAH alyahud dan sekutunya. Dahulu AKU dan VICEROY ITU adalah satu. Dahulu tanpa VICEROY AKU lemah. Dahulu VICEROY itu AKU CINTA. Tetapi hakikatnya CINTA VICEROY itu adalah SIA². Kerana VICEROY itu tidak pernah CINTA pada AKU. Kerna CINTA AKU pada VICEROY adalah CINTA AKU pada YAHUDI LAKNATULLAH Dan CINTA AKU pada HINANYA AKU dimata SELURUHNYA.

Dan AKU mesti gagah untuk bisa AKU BENCI pada VICEROY itu. Agar bisa AKU hulurkan secebis CINTA aku pada saudara² ku di PALESTIN. AKU menyedari itu setelah menerima beberapa forward message di Yahoo! Messenger AKU yang memberitahu bahawasanya MEROKOK ADALAH PENYUMBANG PADA KEMARAAN ISRAEL DI GAZA. Oh betapa berdosa nya AKU rasakan. AKU kini adalah pembenci VICEROY. Semoga niat untuk berenti MEMVICEROY ini adalah FITRAH buat AKU. Dan semoga dengan kebencian KITA pada semua keluaran yang juga menyumbang pada kematian saudara² kita da SANA akan diberkati dan membantu kemaraan mereka menentang yahudi LAKNAT. Dan semoga diterima DOA² kita semua. Amin YA RABB AL ALAMIN...

"PALESTIN ITU ADALAH MILIK AKU"
"PALESTIN ITU ADALAH MILIK KITA"

0 Pandang, Baca, Ulas, Sampaikan.:

© ©COPYRIGHT 2005 - 2009. TSMC. Design by ; KUPIAH KELABU

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com