Selamat Kembali Semua ..

Assalamualaikum Warahmatullah..

Setelah lebih setahun blog ini terkubur kini ana insyaallah ingin menghidupkan kembali blog ini khususnya buat insan tersayang...

Sayang izinkan abg hidupkan balik blog nie yea.. Moga Cinta berkekalan hingga ke syurga...

1 Pandang, Baca, Ulas, Sampaikan.:

Anonymous said...

ahhh ko ingt ni best sgt ke... blah ahh... lempang karang baru tau... nak kene lempang ker..
kalau nak datang umah aku kat sini..
aku kasik lempang bertubi2 kat pipi sebelah kanan berturut2 sebanyak 28 kali tanpa henti... kalau nak tambah ko kene blanja aku hadral maut kembing 12 ekor... ekor je tau.... blahh ahh... serious aku nak lempabg kau... aku ingt ape tadi.. bukan main bagi url lagi... jenuh aku refresh bnyk kali... ropanya... sikeji sedang interprem kat depan PC aku ni... aghhhh.... lepas tu ko loh out lak... nak bagi YM tak leh,,, kalau tak lu dah kena dalam YM dah.... huhuh.... lepas ko bace ni ko delete laa msg aku nih... ni bukan msg dah ni... ni karangan dah ni.... ahhh.. aku tak kira aku nak cukupkan 800 patah perkataan gak... ahhh... ahhhh.... kimek laa...

© ©COPYRIGHT 2005 - 2009. TSMC. Design by ; KUPIAH KELABU

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com